fbpx

Zašto Insights MDI®?

  • Svakih 7 sekundi se u svetu generiše jedan izveštaj
  • Primena prilagođena vašim zahtevima
  • Najprodavaniji alat procene
  • 11 vrsta izveštaja
  • Efikasno vreme popunjavanja 20 min.
  • kompletan izveštaj za 24h

Šta je Insights MDI®?

INSIGHTS MDI® analiza obuhvata ponašanja, snage i slabosti pojedinca i tima, kao i njihov razvojni potencijal i predstavlja ih u pisanom i grafičkom obliku.

Pruža opsežan opis ponašanja (prirodnog stanja) i prilagođenog ponašanja (prikazanog na radnom mestu).Pored toga, pruža uvid i u naše pokretačke motive koji otkrivaju šta podstiče naš entuzijazam i ambiciju. Pruža uvid u EQ, tj. sposobnosti osobe da sagleda, razume  i usmerava svoje emocije kako bi ostvarila bolju interakciju i povećala produktivnost.

INSIGHTS MDI® SE SMATRA NAJPRIMENLJIVIJIM ALATOM U SVRHU PROCENE, UPRAVLJANJA I RAZVOJA LJUDSKIH POTENCIJALA:
  • •     INSIGHTS MDI® ne meri inteligenciju, niti karakterne osobine, već ono što se može menjati i unapređivati
  • •     Pruža detaljan opis ponašanja i preferencija u ponašanju osobe kao i pokretačkih motiva koji stoje iza određene vrste ponašanja
  • Individualni razvoj
  • Timski razvoj
  • Kompanijski razvoj
Kojom bojom zračiš?

Insights MDI® alat nam na šarenolik i nezaboravan način pomaže da pre svega razumemo sami sebe, a potom i druge, da se prilagodimo raznim komunikacionim situacijama, kao i da ta saznanja iskoristimo na najbolji mogući način kako bismo poboljšali međuljudske odnose i saradnju.

Metodologija Insights MDI® alata koristi lako prepoznatljiv i pamtljiv model od 4 boje kako bi pomogao da razumemo svoj stil ponašanja, komunikacije, svoje prednosti i vrednosti koje donosimo u radnu sredinu. Koja je vaša boja: Crvena, Žuta, Zelena ili Plava?

Poznavanje sebe je početak svake mudrosti – Aristotel

Jasni motivi – bolja komunikacija

Komunikacija je najefikasnija kada uzmemo u obzir potrebe i očekivanja našeg sagovornika, što nam obezbeđuje da se prilagodimo njegovom/njenom ličnom komunikacionom stilu koji proizilazi iz njegove dominantne boje. Svako od nas je svet za sebe, sa svim svojim specifičnostima, te se naš stil ponašanja, komunikacije, naše potrebe i očekivanja razlikuju.

Insights MDI® alat nam pomaže, ne samo da bolje upoznamo sebe, već i kako to saznanje da primenimo u interakciji sa drugima i ostvarimo efikasniju komunikaciju. Alat nam obezbeđuje „uputstvo“ kako da se postavimo prema svakoj boji, kako da im izložimo informaciju koju želimo da prenesemo i kako da postanemo fleksibilniji u komunikaciji.

Insights MDI® nam pomaže da otkrijemo i razumemo motive koji nas pokreću.

Naši motivi predstavljaju objektiv kroz koji posmatramo svet, ono što nas ispunjava i što izaziva našu inicijativu. Oni su duboko u svima nama ali većina nas nikada ne nauči kako da ih definiše i iskoristi na najbolji mogući način. Insights MDI® osvetljava razlike u perspektivi i objašnjava ih, čime olakšava razumevanje i drugih i sebe.

Kada su naši motivi zadovoljeni, osećamo se angažovano, nagrađeno i energično. A kada smo strastveni prema onome što radimo postižemo i bolje rezultate.

Kome je namenjen?

Svima koji žele da unaprede svoj stil komunikacije, da budu svesniji svog stila ponašanja i utiska koji ostavljaju u kontaktu sa drugima, onima koji žele da efikasnije upravljaju svojim vremenom, kao i onima koji žele da budu efikasniji u interakciji sa drugačijima od sebe.

Šta dobija pojedinac?
  • Bolje razumevanje svojih snaga i slabosti
  • Obuhvatan plan ličnog razvoja
  • Kvalitetnije odnose sa drugima
  • Bolje upravljanje svojim vremenom
Koja je boja tvog tima?

Svaki tim je više od sume svojih članova. Individualni razvoj članova tima nije dovoljan kako bi se unapredio celokupan tim, potrebna je šira slika – kako se svaki pojedinac uklapa u tim, koja je njegova uloga, čime doprinosi, a čime koči tim? Insights MDI® putem svog Timskog izveštaja odgovara na ova pitanja i vaš tim dovodi na viši nivo funkcionisanja.

Talenat dobija utakmice, ali timski radi i inteligencija osvajaju prvenstva – Majkl Džordan

Do efikasnijih rešenja uz usklađen tim

Uz pomoć pregleda i poređenja pojedinačnih stilova ponašanja, motiva i vrednosti članova tima dobijamo sveobuhvatni uvid u snage i slabosti tima.

Šta znači ako je vaš tim većinski crveno-žut? Kako najbolje iskoristiti svoje plave članove tima? Šta znači „nedostatak“ određenih stilova i kako se nositi sa njim? Analizom različitih stilova ponašanja i timskog Kruga dobijamo odgovore na ova pitanja a samim tim i uvid u strukturu i dinamiku tima – što je ključna informacija da bismo znali kako zapravo tim funkcioniše, koji odnosi i ljudi su ključni za efikasnost tima i da li neko „odskače“ od ostatka.

U svakom timu i poslu je za uspeh ključna komunikacija. Insights MDI® daje uvid u stil komunikacije tima, a pored toga i savete kako doći do boljeg međusobnog razumevanja članova tima i kvalitetnijih međuljudskih odnosa.

Analiza motiva i vrednosti članova tima nam pruža informaciju kako učiniti da tim bude angažovan, posvećen i motivisan, koji su faktori koji dovode do stresa, i gde su potencijalni izvori konflikata.

Insights MDI® obezbeđuje idealnu osnovu za formiranje strategija podele zadataka i uloga koje će dovesti kako do maksimalne produktivnosti tako i do maksimalnog zadovoljstva tima.

Kome je namenjen?

Novoformiranim timovima koji tek treba da se upoznaju i „stanu na noge“, svim timovima koji prolaze kroz izazove, kao i timovima koji žele da budu još jači, bolji i efikasniji.

Šta dobijaju timovi?
  • Efikasniju komunikaciju i kvalitetnije međuljudske odnose
  • Redukovan stres i manje konflikata
  • Jasno definisanu timsku kulturu
  • Strategije za potenciranje snaga i minimiziranje slabosti tima
Koje su boje vaše kompanije?

Čak i najbolji talenti ne mogu iskoristiti svoje potencijale do maksimuma ako se ne nalaze na pravom mestu u organizaciji. Insights MDI® analiza obezbeđuje jednostavnu procenu zahteva radnog mesta koja je odlična osnova za sve procese kompanijskog razvoja.

Svaki minut potrošen na organizaciju nam zaradi jedan sat kasnije. – Bendžamin Frenklin

Organizovana kompanija je uspešna kompanija

Insights MDI® nudi opširnu analizu radnog mesta kojom se određuje koja su to ponašanja neophodna za uspeh na datom radnom mestu i koje vrednosti i motive rad na datoj poziciji podržava i nagrađuje. Uz ovo sveobuhvatno poređenje proces selekcije dobija dodatnu vrednost i postaje brži, a uz preciznu analizu radnih mesta proces reorganizacije ili restrukturiranja je lakši i jednostavniji. A saznanje o tome koje vrednosti i motive posao podrazumeva i nagrađuje omogućava naučno zasnovanu procenu i definisanje kompanijske kulture, kao i procenu uklapanja zaposlenih u kulturu.

Plan nasleđivanja je neizostavan za sve organizacije koje vode računa o svojoj budućnosti i žele dugoročno da se zadrže na tržištu. Informacija o tome šta pozicija koja se nasleđuje zahteva od kandidata i kako se on u to uklapa više nije dovoljna – zato uvodimo emocionalnu inteligenciju koja pravi razliku između menadžera i lidera.

Organizacija brže raste i bolje posluje kada je posvećenost zaposlenih viša. Insights MDI® nudi veoma praktične i primenljive savete kako motivisati i upravljati svojim zaposlenima i kako im obezbediti okruženje koje im je potrebno kako bi pružili svoj maksimum.

Kome je namenjen?

Organizacijama koje prolaze kroz promene ili izazove, kao i novim kompanijama koje žele da rastu na kvalitetnoj osnovi.

Šta dobija organizacija?
  • Brži i efikasniji proces selekcije
  • Kvalitetniji plan nasleđivanja
  • Višu posvećenost i zadovoljstvo zaposlenih
  • Brži rast poslovanja

Oblasti koje Insights MDI® pokriva su:

  • Opšte karakteristike našeg ponašanja
  • Kakav doprinos pojedinac donosi u radnu sredinu/tim
  • Komunikacija: komunikacioni stil osobe; saveti kako komunicirati, a kako ne komunicirati sa njom
  • Reputacija: kako osoba vidi sebe, a kako je vidi okolina kada je pod umerenim ili visokim stresom
  • Prirodni i adaptirani stil ponašanja
  • Kradljivci vremena – u kojim oblastima i ponašanjima osoba najviše gubi vreme
  • Oblasti za dalji razvoj
  • Hijerarhija 12 ključnih načina ponašanja osobe u poslovnom okruženju
  • Opšte karakteristike naših motiva i vrednosti
  • Opis primarnih, situacionih i indiferentnih motiva
  • Snage
  • Konflikti ponašanja i motiva
  • Idealno okruženje
  • Ključni saveti za motivisanje
  • Ključni saveti za upravljanje
  • Akcioni plan

Prijavite se na naš Newsletter

HR Partners

Facebook
LinkedIn
Instagram