fbpx

Ustupanje i administracija zaposlenih

Mogućnost ustupanja zaposlenih i njihova adminsitracija daju vam priliku da smanjite administrativne troškove tako što ćete našoj firmi prepustiti ulogu poslodavca za vaše zaposlene, ali uz fleksibilnost i brzu adaptaciju na tržišne promene – u kratkom roku može se povećati ili smanjiti broj zaposlenih, shodno trenutnim potrebama.

Ako biste radije energiju usmerili na usavršavanje usluga i proizvoda i komunikaciju sa klijentima, naša agencija može u potpunosti preuzeti pravni, kadrovski i obračunski posao i tako postati poslodavac vašim zaposlenima. Na taj način zaposlenima su zagarantovana prava i brza reakcija u slučaju bilo kakvih briga i nedoumica vezanih za radni angažman.

Usluge koje pružamo počinju prikupljanjem dokumentacije potrebne za izradu ugovora o radu, uključuju prijavu zaposlenog na obavezno socijalno osiguranje, izdavanje svih pratećih potvrda i dokumenata zaposlenom, a završavaju se zaključivanjem radnog odnosa.

Slobodno nam prepustite i sve finansijske poslove koji se tiču zaposlenih: od obrade ulaznih podataka do izrade platnih lista. Ne samo da ne morate da brinete o obračunima zarada i praćenju promena pravne regulative po tom aspektu, već se oslobađate odgovornosti za tačnost obračuna.

Ukoliko želite, ova usluga može obuhvatiti i regrutaciju i selekciju, čime bi proces zapošljavanja bio zaokružen – od pronalaženja adekvatnih radnika do vođenja administracije.

Posvetite se unapređenju svog biznisa – papirologiju ostavite nama!
Više Manje

Iznajmljivanje službe ljudskih resursa

Ukoliko nemate HR službu u okviru svoje kompanije, ili vam je potrebna dodatna podrška u rešavanju izazova na polju ljudskih resursa, možete angažovati naš HR tim. Ekspertiza koju time dobijate daje vam mogućnost da radite na regrutaciji i selekciji novih saradnika, kao i da razvijate pojedince i timove koji već rade za vas, kroz razne procese procene njihovih motiva, sposobnosti i zadovoljstva, treninge i edukativne programe, kao i individualne i grupne koučing sesije.

On Site Management

Po vašoj želji, naši stručnjaci mogu doći u vašu firmu i dodatno kontrolisati i organizovati sve procese koji se tiču zaposlenih; naša kompanija trenutno je jedina na tržištu koja vam u roku može izaći u susret. Teritorijalna rasprostranjenost daje nam tu prednost – naši zaposleni uredno će posećivati vašu firmu i voditi računa o potrebama vaših radnika i administraciji koja prati poslovne procese, ali i unapređivati njihov rad u skladu s vašim potrebama.

Iznajmljivanje kadrovsko-pravnog sektora

Vašoj firmi podrazumeva da vi budete formalni poslodavac, a da vas mi oslobodimo opterećujuće papirologije i šablonskih poslova koji oduzimaju vreme. Usluge uključuju kompletnu podršku: prikupljanje dokumentacije potrebne za izradu ugovora o radu, prijavu zaposlenog na obavezno socijalno osiguranje, izdavanje svih pratećih potvrda i dokumenata zaposlenom, pa sve do zaključivanja radnog odnosa.

Slobodno nam prepustite i sve finansijske poslove koji se tiču zaposlenih: od obrade ulaznih podataka do izrade platnih lista. Ne samo da ne morate da brinete o obračunima zarada i praćenju promena pravne regulative po tom aspektu, već se oslobađate odgovornosti za tačnost obračuna.

Svi koraci obavljaju se kroz napredni softver za kadrovsko-pravne poslove, što garantuje precizno i ažurno arhiviranje podataka. Za pružanje najbolje usluge zaduženi su naši zaposleni koji će uvek biti posvećeni radu sa vama.
Više Manje

Poslovna administracija

Ekonomski razvoj doveo je do toga da Crna Gora postane interesantna destinacija za inostrane državljane koji se javljaju na oglase za poslove za koje su kadrovi u deficitu ili nepostojeći.

Od onih najbrojnijih, iz oblasti turizma i ugostiteljstva, do vrhunskih menadžera, od posla ih deli dozvola za privremeni boravak i rad. One mogu biti godišnje, sezonske i ugovorene, po osnovu zapošljavanja, spajanja porodice ili kupovine nepokretnosti.

Na sebe preuzimamo kompletnu pripremu dokumentacije i sve potrebne informacije kako bi vaš idealan kandidat imao što jednostavniji put od apliciranja do dobijanja dozvole za privremeni boravak i rad i što brže započeo radni odnos.

Akt o sistematizaciji je pravilnik o organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta. Ovaj dokument je neophodan svim ozbiljnim kompanijama jer se njime utvrđuje sistem  koordinacije i kontrole rada, uslovi, nivoi obrazovanja, zanimanja i broj izvršilaca za obavljanje poslova u skladu sa potrebama procesa rada i opisi radnih mjesta. 

Nakon dobijanja svih potrebnih informacija od vas, naša ekipa profesionalaca će izraditi Akt o sistematizaciji i na taj način doprineti organizaciji vaše kompanije.

Više Manje

Međunarodna administracija

Činjenica je da je Crna Gora postala atraktivna lokacija za inostrane investicije, posebno u oblasti turizma i nekretnina.

Iz tog razloga smo došli do zaključka da našu decenijsku ekspertizu, kao i saradnju sa lokalnim institucijama i poznavanje birokratskih propisa, možemo ponuditi pravnim ili fizičkim licima koja žele da posluju na našem tržištu.

Naše stručno znanje i višegodišnje iskustvo u oblasti administracije, finansija i prava stavljamo na raspolaganje inostranim klijentima. Na taj način pružamo podršku od prvih koraka osnivanja i registracije firme do samog ulaska na tržište, tako što zajedno plovimo kroz lokalni sistem.

Preuzimamo sve brige vezane za procedure i pripremu dokumentacije, radne i boravišne dozvole, otvaranje i administracija bankovnih računa, knjigovodstvene usluge i sve ostale procese potrebne za početak rada u Crnoj Gori. Štedeći vrijeme i novac, omogućavamo vam da se posvetite onome što je stvarno važno – razvoju vašeg biznisa.

Svi zakonski propisi koji se odnose na osnivanje, poslovanje i poreski sistem (DOO i AD) usklađeni su po evropskim standardima uz povoljnosti za strane ulagače radi povećanja broja stranih investitora.

Više Manje

Šta kažu naši klijenti?

Agencija O. Partners i Aztek, posjeduje veoma kvalifikovane, i izuzetno profesionalne i ljubazne zaposlene, u prvom redu gospođicu Zoricu Marićević sa kojom najviše sarađujemo. Uvijek na vrijeme obavijeste o produženju ugovora ili drugim aktivnostima i obavezama i pravima u vezi sa zaposlenima koji su angažovani preko vaših agencija. Saradnju sa vama mogu riječju opisati kao izuzetno dobru.

Svaku sreću u daljem radu i da ostanete kao do sad.

Biljana Jerković

Knjaz Miloš

Poštovani,

Koristimo priliku da Vam se zahvalimo na kvalitetnoj saradnji i dugogodišnjem iskustvu. Cijeneći Vaše kvalitete očekujemo i dalju uspješnu poslovnu saradnju.

Srdačan pozdrav,

Vlado Đukić

IZVRŠNI DIREKTOR, DOO Komunalno Tivat

Agencija “AZTEK” vrši usluge na izuzetno profesionalan način, kvalitetno i odgovorno.

Srdačno preporučujemo agenciju “AZTEK” kao vašeg partnera.

Darka Stanišić

Comp Commerce

Koristimo ovu priliku da istaknemo našu dobru saradnju sa agencijom Aztek doo, u prethodnom periodu. Uvijek su nam izlazili u susret, čak i kada smo imali veoma kratke rokove za rad. U dosadašnjem poslovanju nemamo negativnih iskustava u našoj saradnji.

Dragana Došljak Frančišković

Parking servis Tivat

Dobra poslovna komunikacija, razumijevanje naših poslovnih potreba prilikom radnog angažovanja zaposlenih, stručnost tima, ljubaznost zaposlenih kao i kratki rokovi završetka posla, naveli su nas da nastavimo saradnju sa agencijom Outsourcing.

Nadamo se nastavku i razvoju uspješne poslovne saradnje i u budućnosti!

Sanja Čabarkapa

Pomoćnik dir. za pravna pitanja, DOO Drvomont-Kotor

Izuzetno ekspeditivni, profesionalni i efikasni.

Nikola Raičević

Vodovod Herceg Novi

Na bazi dosadašnje saradnje, sa zadovoljstvom možemo potvrditi da agencija HR Partners, kao pružalac usluga privremenog ustupanju zaposlenih, svoje ugovorne obaveze izvrašava profesionalno, blagovremeno i kvalitetno.

Predrag Krivokapić

EPCG

Sa agencijom za ustupanje radnika Outsourcing Partners sarađujemo duži niz godina i možemo da izrazimo naše puno zadovoljstvo. Ističemo agilnost, ažurnost i visoku profesionalnost zaposlenih u kompaniji, kao i sa zaposlenima koje ustupate.

Gojko Pejović

Ramel DOO

Prijavite se na naš Newsletter

HR Partners

Facebook
LinkedIn
Instagram